1 dag kvar...

H E L G!!!
Ja, nu är det inte långt kvar, snart så är man närmare 30 än 20. Det känns så tragiskt att tiden går så fort. Egentligen ska man inte haka upp sig på en siffra, man är så gammal som man känner sig. Men vetskapen att man inte direkt blir yngre utan börjar närma sig den där 3:an känns verkligen inte kul. När folk frågar hur gammal jag är så skämms jag nästan över att säga "snart 25". Det känns verkligen så gammalt. Jag var juh nyss 18-20, hur kunde jag helt plötsligt bli 25?! Jaja, det är väl bara att inse att man inte längre är yngst som man alltid var förr. Men jag ska inte vara ledsen, utan istället glädja mig åt att det är mååånga år kvar till pensionen ;)

Idag fick vi en mysig sovmorgon, har nyss ätit frukost och sitter nu framför nyhetsmorgon.
Igår blev det inte allt för sent men man är allt bra trött på fredagar. Elin och Krilleboy bjöd på en smarrig tomatsoppa och efter det grönsaker med dipp framför idol och Hockeyn. Alissa lekte med Emmy men blev sååå trött tillslut att hon somna som en stock efter en flaska välling i sängen.
Hade iaf en superduper mysig kväll som alltid med våra fina vänner. Ikväll ses vi igen ♥

Nu ska det renbäddas, dammsugas...ja, det mesta som tillhör kategorin STÄDA. Måste även handla, och inte minst TVÄTTA. Jisses, har ingen lust med det idag. 

Nu säger jag HA EN BRA LÖRDAG så kanske vi hörs lite senare!
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback