Galna brudar on visit!

GLAD onsdagskväll!
Idag gjorde Alissa dag 3 på dagis och det gick såklart bra. Imorgon stannar vi något längre och får antagligen även vara med på mellanmålet. Efteråt drar vi raka vägen hem till farmor Annette.

Efter dagis idag gick vi hem till mormor och åt frukost, sedan hem för att sova. Ja, idag var det en lååång tupplur för lisenfisen, i nästan 3 timmar sussa hjärtat. Under eftermiddagen fick vi besök av Theresé, Ida och Karin. Vi käka tacos, lekte med Alissa, spela gitarr och fika. Dessa galna brudar...låter bilderna tala för sig själv ;)





Det var iaf mycket trevligt, kul att ni kom tjejer!

Nu kom Jimmy precis hem från träningen och själv sitter jag och halvlyssnar/tittar på "Utfrågningen" på Tv4. Idag är det dom rödgröna. Gud, jag är verkligen splittrad när det gäller att rösta på söndag. Men tror nog trotts allt att jag har bestämt mig. Har du?


Kommentarer
★Fam. Bus★

hehe skoj med lite roliga vänner som bjuder på lite spex! ;)



Jaaa, de blir verkligen sååå mkt bättre bilder. är verkligen super duper nöjd!

Ska bara lära mig ltie om blixtens alla funktioner. En hel djunel av knappar o inställningar.



jasså, vilken dag fyller du då??? Grattis i förskott! :) kram kram

2010-09-16   20:59:32    http://www.familjen-bus.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback