Underbara ELIN!

Äntligen F R E D A G!
Än så länge har denna dag bjudit på ett trevligt dagis-besök, mys här hemma, shopping på B-plan och besiktning av V70:n. Allt har gått bra men nu väntar vi bara på det bästa, nämligen Fredags-mys hemma hos underbara faddrarna Elin och Kitoffer (uttalas så). Har jag förresten berättat hur mycket jag tycker om ELIN?! Tycker juh om Krille oxå såklart men det här är en tjejgrej. Hon är bara sååå underbar på alla vis och jag är så glad att hon är MIN vän! Hon är verkligen speciell och på något sätt så förstår hon mig mycket bättre än många andra. 
Jag blev så rörd över ditt inlägg idag ♥


Kommentarer
Elin

Puss på dig gumman, min underbara vän. Ikväll ska det firas!! du är bäst!

2010-09-18   09:50:37    http://ellielack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback