100919

I söndags var man inte allt för pigg när det var dags att gå upp, men Jimpavimpa var snäll och lät mig ligga kvar medans han gick upp med Lissen. Vid 11 tiden satte vi (läs Jimmy) igång med att baka cupcakes.




MUMS!

Vid 2 tiden fick vi besök...







TACK ♥

YEEES! Nu har jag mitt nya objektiv, 70-300mm med inbyggd MACRO. Nu kan jag ta kort på både lååångt avstång och mycket nära. Tack bästaste mamma och pappa ♥

Här ska fotas!!!

Senare under kvällen drog vi iväg och rösta RÖTT och käka thaimat samtidigt som vi valvaka resten av kvällen.
Åhh, hade en så mysig dag och tackar alla som närvarade på min födelsedag.

P U S S


Kommentarer
★Fam. Bus★

till 300 var jäkligt nice :)

Men bilderna blir inte jätte bra när man är riktigt nära va???



Jepp! nästa vecka kör vi igång en tävling till. Vore jätte kul om du var med då :)



kram kram

2010-09-21   19:16:59    http://www.familjen-bus.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback