Åren går...

Så var helgen slut, nya veckan påbörjad och redan "lill-lördag" imorgon. Men det är inte heller bara en helt vanlig onsdag utan även Jimmys födelsedag. Min älskade lilla gubbe börjar bli gammal, 26 närmare bestämt!!! Jisses, är det verkligen den siffran man närmar sig i år. Inte klokt vad åren springer, om 14 år är man liksom 40! Brr, skrämmande! Inget illa att vara 40, det är väl då livet börjar sägs det, men var tar åren vägen?! Jag minns min 15 års dag som om det vora imorse, och det är 11 år sedan. Ojoj, så får man inte tänka...! Nu släpper vi det, haha. 

Den här arbetsveckan blir go för mig, slutar 13.15 och visst är det härligt att komma hem tidigt. Imorgon blir det BVC och 18 mån kontroll, under kvällen antagligen lite firande för Jimpavimpa. Men den stora och "läskiga" presenten kommer på lördag. Då ska vi iväg hela familjen på något skoj serrö :)

Nä nu tackar jag för mig och hoppar i säng, måste vara pigg om jag ska orka med ytterligare en dag med IDA GUSTAFSSON ;)

Men först STORT Grattis till våran söta underbara lilla granne Emilia som fyller 2 år idag. Alissa hälsar så gott ♥

God Natt


Kommentarer
Ida

Åh! Såg detta inlägget först nu! Emilia tackar såklart för den fina gratulationen!=)

2011-01-20   22:53:14  

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback