Året 2010

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Beställde en sprillans ny bil!
 

Har du några nyårslöften?

Förutom det vanliga "Börja träna", "Äta nyttigt" så NEJ! 

 

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Ja! ♥
 

Vilka länder besökte du?

Turkiet 

 

Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?

1/7, dagen vi fick nycklarna till vårat nya hus. 

 

Vad var din största framgång 2010?

VAD vill jag inte gå in på men det har med jobbet att göra.
 

Största misstaget?
Det har jag redan förträngt!


Bästa köpet?
Förutom vårat hus så måste jag nog säga våran säng från stjärnbädden, heeelt sjukt härlig! 

 

Vad spenderade du mest pengar på?

Vårat hus, säng, soffa...ja, det blev en hel del nya dyra möbler.  

 

Gjorde någonting dig riktigt glad?

Självklart! Jag har fått spendera ett helt underbart år med min fina familj och fått uppleva Alissas framsteg. Hur hon strax efter förra nyår började krypa, sedan gå vid 9 månaders ålder och allt mer börjar prata. Underbara unge vad jag älskar dig! Jag mår så bra av att vara dig nära och är evigt tacksam för att jag fick äran att bli mamma till just DIG! ♥
 

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?

Mikrofonkåt 

 

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Jag blir bara gladare och gladare. Är så tacksam för det jag har!
 

Vad önskar du att du gjort mer?
Har använt mina joggingskor allt för sällen, det får det bli ändring på 2011!

 

Favoritprogram på TV? 

Så mycket bättre!
 

Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Söndagen den 19/9. Kalas under eftermiddagen och röstade i riksdagsvalet framåt kvällen.


Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Oj, kanske lite mer rockig än innan med converse, leggins och skinnjacka.

 

Den bästa nya personen du träffade?
Vi har fått in en hel drös med nytt folk på jobbet som bara är så bäst. Ni vet vilka ni är ♥


Kommentarer
Elin

Åh hej vännen! Tack vad snäll du är! saknar dig massor ska du veta. Och jag tycker att vi väldigt snart ska ta en runda på stan igen!

Du vet att det bara är att höra av dig om du vill att jag ska hänga med dig att shoppa, jag väntar på ditt samtal!! du är bäst, massa kramar

2011-01-07   23:11:33    http://ellielack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback