Jimmy 26 år!

I onsdags fyllde juh som sagt min älskade sambo hela 26 år. Det firade vi lite smått med tårta och presenter framåt kvällen efter jobb och sånt där. Av mina föräldrar fick han något ganska efterlängtat, nämligen en ny gitarr, en riktig sådan. Nu låter det riktigt bra när han kör sina trudelutter :) Av mig och Alissa fick han en inslagen coop kasse fylld med gott gott och en riktig action-rulle, alltså allt som behövs för en riktig film-kväll. Den andra presenten av oss skulle vi ju åka på idag, men tyvärr blev Alissa sjuk igår och därför får vi skjuta på det ett tag.


Tårtan var spontant påhittat. Tårt-"botten" är recept från rulltårta, sedan ett lager med chokladmousse, skivade bananer och på toppen grädde "smaksatt choklad" från Kelda. MUMS vad bra det blev!



Den nya till vänster av märket Cort, ca 2995;. på Musikbörsen.
Den gamla till höger av märket Akustica, ca 599:- på Hobbex.

Känner du till någon duktig gitarrist som vill ge ut lite privat-lektioner, kontakta mig på [email protected]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback