Nyårshelgen!

Andra dagen på det nya året som vi vaknar upp utvilade. Senast jag var ledig var dagen före julafton och själva julafton, men hur ledig var man då?! Det var juh full rulle! Sedan jobba från juldagen och ända till nyårsafton. Snacka om att jag var trött i fredags. Vi spenderade kvällen och firade in det nya året hos våra goa grannar Ida & Niklas, tillsammans har dom dottern Emilia som är Alissas dagis-polare. Det var sååå trevligt med underbar tre-rätters och gott vin, som sagt bara tråkigt att man var så trött. Kvällen var iaf väldigt lyckad :)


Jag som vanligtvis knäpper av flest kort fick denna kväll ihop ETT enda (som inte var suddigt), och det var detta!


Såhär mysiga var vi under hela första Januari-dagen!


Framåt kvällen kom mina kära föräldrar över på middag, och eftersom jag blev otroligt inspererad av nyårs-dukningen försökte jag själv få till det, dock en lite somrig variant.



Under tiden jag och Jimpa fixade med maten passade mormor på att klä ut Alissa till en äkta prinsessa ♥

Nu blir det lite frulle och sedan åker vi till sängvaruhuset SOVA och kikar på en ny säng till våran tjej, hon börjar juh bli stor nu! :)
Hoppas ni får en mysig söndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback