Ödenäs

Imorse kickade vi igång dagen kl 08.00. Inget nöje idag inte, utan mest sånt som MÅSTE göras står på schemat. Typ sätta upp våran nya fina TV på väggen, städa, renbädda, tvätta, stryka och småhandla. Vad gör ni en regnig dag som denna?

Igår skulle allt det här egentligen göras men vi kom på andra tankar och åkte upp till min mosters land istället. På förmiddagen åkte jag iväg till Allum och shoppa, hihi. 2 sommarklänningar, 1 par shorts och strumpor till Alissa samt en jättefin TIGER plånbok till Jimpa. Som vanligt hitta jag ingenting till mig själv, är iof inte så kul med kläder nu när man är så tjock...




Tråkigt väder men ändå väldigt mysigt. Vi grillade, åt smarriga jordgubbar och basta.
Mormor tog med Alissa ner till vattnet och det gillade hon :) Nästa gång hoppas vi på bättre väder för då är den fina privata sandstranden med långgrunt helt jävla underbar. Absoluta favorit stället för att bada när jag var liten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback