The last day

Helt otroligt att det är midsommar imorgon, det går undan och snart är sommaren slut. Sista arbetsdagen för mig idag, sedan semester i 3 härliga veckor och därefter mammaledig i 3 veckor då dagis är stängt. Vi har massor av roliga saker vi ska hitta på nu när det inte blev någon Italen-resa. Att lägga så mycket pengar och att jag säkerligen kommer gå och klaga större delen av vistelsen där kändes inte helt rätt. Värme och gravid går inte ihop, dessutom får jag inte dricka vin och äta salami, och det är juh ett MÅSTE där nere. Vi får helt enkelt boka om resan till nästa år! :)

Nu har jag precis lämnat av Alissa på dagis och ska försöka få något gjort innan jobbet, funderar på en liten shoppingrunda kanske?! :) Lite nya festliga kläder till imorgon kanske...

Kram så länge!

Kommentarer
Fialotta

Det kunde du väl ha sagt innan så kunde jag ha gått med dig din mupp =) <3

2011-06-23   11:29:17  
Ibby

Ha ha Mupp !!!! Det var längesen man hörde det :)

2011-06-23   13:35:57  

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback