Ultraljud

Igår var dagen då vi för andra gången fick se våran lilla älskling. Tänk att det verkligen ligger en liten bebis i min mage, känns lika overkligt som förra gången. Men tycker tiden går så mycket fortare nu, jag är liksom snart halvvägs, hoho.

Blev tyvärr inte så bra kort då h*n inte riktigt ville ligga still, så jag fick upp och hoppa lite för ett nytt försök men icke. Annars såg allt jättebra ut och nytt BF datum är nu 8/11-11, alltså 1 dag plus. Ska försöka hålla inne till 111111 och klämma ut då ;) Nu är vi 3 som har samma datum som mål, jag, Emma och Fia :)





Kommentarer
EMMA, Oliwers mamma

hehe ja tänk va coolt om vi födde samma dag :) Då ska det firas :)

2011-06-09   11:29:15    http://fantasiemma.blogg.se/
Rubenbeatrice

I found all information to be intriguing and motivational. It was meant for me to find this website without even having any intention of looking for subjects in this area.

2011-11-28   11:25:36    http://rubenbeatrice.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback