Sorel

Som mamma är jag nu lite mer mån om att det mesta ska vara praktiskt. Som t.ex skor, jag vill inte gå ut i regn, slask och oväder med min dotter utan rejält vattentåliga och varma skor. På jobbet nu har jag två par, båda helt utslitna och dessutom läcker in vatten. Inte alls kul att få springa runt i dyngblöta strumpor 6 timmar om dagen.

Jag har nu fått upp ögonen för SOREL. Helt underbara skor för både vuxna som små. Jag har hittat mina favoriter och nu letar jag efter återförsäljare.


Åhhh jag älskar dom! Tänk hur underbara dessa hade varit på jobbet liksom privat!
Modellen heter Sorel Tivoli Rain


Kommentarer
Susanne

De finns bland annat på red devil och snart på brandos också

2011-03-25   10:25:33  

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback