Tråkig dag!

Usch vilken tråkig dag! Alissa kändes inte helt hundra igår och mycket riktigt vaknade hon gråtandes inatt med hög feber, så den här regniga söndagen har spenderats inomhus. 
Jag har fått några dagar i ensamhet då Jimmy varit i Polen med jobbet, men kändes för trist att vara hemma så vi packade en väska och sov över hos mommo och mofa. Där har jag fått mycket hjälp med lissen eftersom jag själv inte känner mig bra, det är verkligen något som inte stämmer och ett besök hos BM för att kolla värderna i veckan måste jag nog klämma in. Är så så jäkla trött på den här SKITsjukdomen nu så jag spyr, dumma dumma mamma som gav den till mig. Våra graviditeter ser ganska lika ut, när hon väntade Theresé, dvs sitt andra barn blev hon sjukskriven redan i tredje månaden på grund av låga värden. Så är rädd att det inte ser så ljust ut för mig :(



Kommentarer
✫Familjen Bus✫



Så stor hon blivit :) Hur många månader kommer de skilja mellan Alissa o lillebror/syster?



Jag har en annan som jag ska orka ta mej lite tid åt att göra design... Har varit mkt nu ett tag så jag har inte alls haft tid el. ork.



Men jag ska försöka komma ihåg det, el så kanske du kan påminna mej lite längre fram??



kram kram

2011-05-24   11:21:06    http://familjen-bus.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback