Jag mår inte bra!

Har precis lämnat Alissa på dagis och tänkte göra det som står på mitt papper, dvs vila. Jag gör inget annat än vilar och om jag mår så mycket bättre är tveksamt. Av att bara gå hemma tappar jag lusten till allt och någon livsglädje finns inte. Jag mår inte bra av det här!!! Att bli sjukskriven såhär tidigt är inte ovanligt när man har blodbrist/dåliga värden, men eftersom det gick väldigt bra med Alissa är det väl meningen att det ska gå mindre bra den här gången, och jag har kommit fram till att graviditet inte är något för mig. Känner redan att hela sommaren är förstörd. Nu snackas det om att jag ska få en blodtransfusion, och allt som rör sjukhus, nålar, förlossning gör mig rädd. Trotts detta kommer jag göra allt för att våran lilla nykommling ska ha det så bra som möjligt i magen.

Det ska vara roligt, mysigt och spännande att vänta barn...inte tvärtom! Jag vet att jag inte är ensam av att känna sähär men vad gör jag för att få det bättre?! 

Inte råga på allt så är jag KONSTANT hungrig, oavsett hur mätt jag är så finns det alltid MAT i mitt huvud. Jag lär väl överstiga 25kg den här gången...


Drömmer mig tillbaka till Turkiet...


Kommentarer
Emma, Oliwers mamma

håller med dig... inte fasen ska det kännas skit o va gravid. Jag har ju mina foglossningar som tar knäcken på mig :(

Håller tummarna för dig o att allt går bra. Du kommer få en sååå fin bebis sen :)

kram kram

2011-05-18   16:06:30    http://fantasiemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback