+11

Här vaknar vi upp till en grå lördag (och +11 dagar). Äntligen helg och pappan i familjen är hemma, underbart! Nu vill jag att måndagens vardag aldrig kommer och att vi har annat för oss än dagis och jobb då. Just nu känns detta helt hopplöst (även om hoppet är det sista som lämnar människan), men eftersom jag fick en tid för överburenhet när jag var hos min BM igår så är det igångsättning som kanske gäller den här gången. Inga som helst tecken på att en förlossning är på gång, bebisens huvud är fortfarande högt och rörligt. Dock har jag mycket förvärkar med molnande värk som kanske skulle kunna vara något, men nepp...det händer INGENTING! Den här lille rackaren är precis lika envis som sin storasyster, och som det känns nu kommer jag vara gravid och sähär otymplig i resten av mitt liv. Yes, så känns det!

Jag är klubbmedlem på MQ och i helgen får man 20% på ett helt köp, därför ska vi ut och åka idag, jag måste verkligen försöka tänka på annat. Dessutom skulle vi behöva tvätta och städa här hemma, så saker finns att göras. Kanske sätter det igång när man minst anar det, med Alissa stog jag ju med dammsugaren i högsta hugg när vattnet gick. En repris på det?!

Förövrigt måste jag gratta EMMA, JIMMY & OLIWER som i torsdags fick en söt liten MOA. Är så himla glad för deras skull!
När som helst pluppar (som det ser ut nu) även lilla Vincent ut.

Kommentarer
Emma, Oliwers mamma

TACK VÄNNEN!!!

snart kommer din krabat med :)

2011-11-19   19:02:36    http://fantasiemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback