Nu är han här!

Nu är vi hemma! Efter två dagars lång latensfas och sedan 2 nätter på BB så fick jag och våran lilla skatt äntligen sätta fötterna innanför dörren. Jimmy har fått sova ut och dessutom städat efter sista tiden hemma innan vi åkte in till förlossningen.

Den 25-11-11 kom han, 17 dagar efter BF. Våran älskade lilla prins som vi har varit så nyfikna på. Alissa följde med pappa till BB idag för att hämta oss och vilken LYCKA det var att få se dom två tillsammans, mina 2 helt underbara barn! ♥

Nu har vi som sagt landat här hemma och den här första dagen har vi haft för oss själva. Vill såklart att Alissa ska få lugn och ro medans hon vänjer sig vid en lillebror. Imorgon väntar däremot första besöket, och det ska bli kul att få träffa lite folk. Annars så funkar allt som det ska, han sover, äter och är hur mysig som helst. Vi njuter i fulla drag!

Allt om förlossningen, BB m.m. kommer när jag har fått min journal.


Precis hemkommen!


Kommentarer
Linda Brodin

Äntligen! Det tog ju lite tid MEN...han kom innan det var dax att betala räkningarna :) fast det var ju på håret,hihi

Grattis igen och kram på er alla!

2011-11-27   23:33:16    http://gorgon.blogg.se/
elin

Grattis :)

2011-11-28   11:33:43  
Satu

åååååååh så sööt han ääär jag typ döör <3 <3 <3 <3 GRATTIS igen!!!

2011-11-28   12:52:58  
✫Familjen Bus✫

Underbart!!! :)



2011-11-28   13:15:24    http://www.familjen-bus.com
Emma, Oliwers mamma

Är så glad för din skull. Härligt att allt går så bra :) kramar i massor

2011-11-28   23:38:55    http://fantasiemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback