Shopping gör mig glad!

Nu kom vi nyss hem från en liten vistelse på B-plan. Jimmy och Alissa har varit flitiga idag och dammsugit båda bilarna samt tvättat den stora. Medans jag sprang lunka fram i butiker så åkte dom iväg och bytte till vinterdäck, så nu är även det gjort. Mina duktiga älsklingar!
Jag hittade massa fina barnkläder på Kappahl men får snällt vänta tills vi vet kön, då ska det bli så himla kul att köpa både jul och nyårs outfit till dom båda.
Jag fastnade sedan inne på MQ, där var det folktätt, antagligen pga helg, barnbidrag och 20% för medlemmar. Jag hittade ÄNTLIGEN en kappa som jag totalt föll för. Som jag har letat efter en svart, klassisk modell utan massa krimskrams. Jag är sååå glad att den bara hängde där och väntade på mig. Hittade även matchande skinnhandskar, både kappa och handskar (svarta) från märket STOCKH LM. Men eftersom det ändå var "rea" så fick jag tillåtelse av Jimmy att även köpa med mig min julklapp hem. Kan såklart inte visa vad det blev men åhhh så nöjd jag är. Nu får Jimmy gömma undan den fram till jul och jag ska försöka ignonera det här plagget fram tills dess, hehe.

Efter lite shopping känner jag mig nu mycket gladare!

Kommentarer
✫Familjen Bus✫

Shopping är den bästa medicinen för nedstämdhet! :)

Får säkert igång ett o annat oxå kanske! hehe



kram

2011-11-19   20:31:40    http://www.familjen-bus.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback