18 dagar kvar...

Dagarna ser mer eller mindre ganska långrandiga och tråkiga ut för min del. Jag har absolut NOLL ork och energin är borta. Ytterligare ett BM besök idag och ännu ett besked om (extremt) låga värden och den som ger mig en konstig min för att jag i stort sett sover bort mina dagar ska ha stryk, haha. Annars så bonkar lilla bebis hjärtat på och SF måttet låg på 36. Har ett nytt besök om 2 veckor men hon önskade mig lycka till på förlossningen om det skulle ske innan. Jisses...det gjorde mig lite nervös.

Imon ska jag åka till Jollyroom och hämta upp lite bebbe-saker som jag har beställt och efter det ska BB väskan packas. Det kan ju faktiskt ske när som helst och eftersom det till 99,9% kommer gå fortare den här gången vill jag vara väl förberedd.

93,6% av graviditeten har passerat (262 av 280 dagar)
Vecka 38
Kalendermånad 9
Trimester 3
18
dagar kvar till BF


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback