Alissas Vinter-outfit

Regn och rusk, det gör mig trött och den här dagen spenderas inne i värmen (förutom när jag ska hämta Alissa på dagis lite senare såklart) Men det är sååå skönt att bara rå om sig själv i några timmar.

Just nu är det väldigt mycket prat om barnens vinteroutfit i mammabloggarna. Jag ska väl inte vara sämre inte, utan tänkte visa er vad Alissa ska ha på sig det närmaste kalla och mörka månaderna.




Overall, vantar och mössa från Didriksson
Fuskpolo från Kappahl
Skor från Sorel

Inget rosa här inte, haha. Jag har varit alldeles för generös när det gäller rosa åt våran lilla dam så i år kör vi på rött och svart!


Kommentarer
Linda Brodin

Snyggt! Likadana vantar & mössa har Alva med :) Svarta kängor från Ecco fick hon av mormor och overall i obestämd färg väntas att inhandla :)

2011-10-26   13:36:01    http://gorgon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback