Dubbelbokat

När vi har så här härligt höstväder känns det rent ut sagt SKIT att inte kunna gå ut. Jag längtar som en tok till den dagen jag är lättare och orkar röra på mig. Nu får lilla bebben rappa på därinne, jag vill ju sniffa, gosa och bara njuta.
Har senaste dagarna haft ett väldigt tryck neråt och jag hoppas det beror på att h*n nu har lagt sig tillrätta. Annars har jag ett BM- besök inbokat imorgon (samtidigt som jag ska till frissan). Smarta jag har dubbelbokat. Men ringde precis ner till MVC och när dom snart ringer tillbaka ska jag höra om jag inte kan komma in en snabbis idag så hon bara får känna. Då slipper jag boka om imorgon. Jepp, får se hur det blir...

Uppdatering!
Fick en tid 15.30 och är precis hemkommen därifrån. Den här gången fick bebben godkänt och är på G ner i kanalen. Men ligger fortfarande ganska högt och är rörligt, ganska vanligt för omföderskor. Jag är sååå lättad över att slippa böka med vändningsförsök. Nu hoppas jag allt går som det ska och att plutten kommer ut den normala vägen.

Kommentarer
✫Familjen Bus✫

Va skönt att du slipper vändningsf. :)

heja bebis!

2011-10-13   19:09:18    http://familjen-bus.com
Emma, Oliwers mamma

skönt o höra!!!!

Ja nu får de komma ut bebisarna

2011-10-13   20:54:53    http://fantasiemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback