Gummistövlar

Jag måste verkligen köpa mig ett par gummistövlar. Vi bor i ett regnigt land och det känns inte rätt att springa runt i gummiskor, converse eller skinnboots längre. Jag har i flera års tid varit inne på ett par Hunter och det är jag fortfarande. Dom är väl inte så "inne" längre men gillar modellen på dom så grymt mycket. Häromdagen köpte dessutom syster ett par och nu är jag ännu mer kär efter att ha provat dom.

Hunter Adjustable Gummistövlar SvartHunter Original Short Black
Frågan är nu vilken modell man ska ha?! Svart är givet, men tall eller short?

Dessa kommer från eshoes där dom just nu finns på rea. Tall adjustable 1099:- Short original 979:-


Kommentarer
Emelie

De höga! och tror visst att de fortfarande är inne, ser massor på stan =)

2011-10-30   19:24:24    http://calidore.blogg.se/
Jessica

Jepp, det får bli dom höga :)

2011-10-30   21:52:14    http://kackisen.blogg.se/
Christian Thomasson

Hej! beställ från UK istället så kan du kanske ha råd med båda fär priset är ca 600kr/st. jag har ett par Röda Adjustable och ett par Short Lace i Aubergine som jag har skaffat från www.countryattire.com. Snabb leverans och gratis frakt.

Båda är underbart sköna och gå i och vackra att se på. Det kan inte bli omodernt med Hunter och gummistövlar!

2012-01-12   09:10:16  

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback