Min kofta

Minns ni att jag tipsade om en supersöt kofta från Lindex i romantisk stil för ett tag sedan?! Dagen efter jag skrev det inlägget ringde min svärmor upp mig och sa att hon ville ge mig den i födelsedagspresent. Men det dröjde innan jag fick den, det tog säkert ytterligare 2 veckor efter att den skulle komma in i butik som den faktiskt gick att köpa/beställa. Samma dag som den kom in på Allum var jag där men då fanns den bara i stl M och L, och jag som skulle ha en S, typiskt! Så jag fick besälla den på nätet och sedan hämta ut den i butik när den väl fanns inne i min storlek. Tillslut fick jag hämtat ut min efterlängtade kofta och jag bara älskar den. Tack underbara Annette!


Mysig kofta med tjock mage! ♥


Kommentarer
lollo

superfin! vet du om den finns kvar i affären/på hemsidan? kan inte hitta den:S

2011-10-31   13:11:54  
Jessica

Hittar den inte heller på hemsidan, möjligt att den kanske finns i butik. Men himla konstigt eftersom den nyss kom :S

2011-11-01   12:53:14    http://kackisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback