Redo för snö

Nu kommer kylan fort och snart har vi även snö på backen. Våra vinterjackor är inhandlade och väntar på sin premiär. Jag slog till på en SVEA parka under kundkvällen på Allum. Vi har även köpt rejäla rulla-snöbollar-vantar och svarta termobyxor på Stadium. Skorna visade jag för ett tag sedan här. Jimpa har köpt en Adrian Hammond mössa och jag kan nog rota fram någon gammal i byrån. Nu är vi verkligen redo, känns helt grymt bra!
Välkommen kära vinter :)


Min jacka kanske ser lite liten ut på bilden, och det är den. Jag kan inte stänga den och det känns väl lite sisådär att köpa en jacka som inte passar. Men snart försvinner magen och mina nästan 20kg jag har gått upp ska väl oxå trilla av ganska fort.
Jimmy valde en Sail Racing, skitsnygg!


Jimmys mössa kommer från Stayhard


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback