26

Det är måndag, ny vecka och MIN födelsedag! Jepp, i 26 år har jag nu lyckats hänga med och måste säga att allt blir så mycket bättre med åren! ♥

Den här dagen startade med mys i sängen, både Jimpa och lifisen fick jag gosa med innan det var dags för kaffe, välling och lite förberedelser innan dagis och jobb. Nu har dom båda precis lämnat hemmet och tårtorna står klara och redo i kylen. Känner på mig att jag kommer få en TOPPENDAG!


Visste ni förresten att Jimmy egentligen skulle passa bra som konditor?!


Kommentarer
Johanna(Livs mamma)

Grattis igen! Vilken fin tårta! Är det Jimmy som har bakat den??



Hoppas ni får en bra dag. Syns på onsdag!! Kram Johanna

2011-09-19   11:39:05  
✫Familjen Bus✫

Jätte fin tårta!



grattar här oxå såklart! Grattiskramar :)

Emma Oliwers mamma

GRATTIS säger jag här också :)

2011-09-19   14:46:35    http://fantasiemma.blogg.se/
Anonym

Ja han har alltid vart lite gay^^

2011-09-19   19:28:04  
Jessica

Klart det är Jimmy som har bakat, min stjärna i köket :)



Tack för era grattis! :)



Ses imon Johanna :P

2011-09-20   20:21:43  

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback