Depp depp

Sitter och undrar hur meningslös den här dagen kommer bli. Gårdagen var inte allt för rolig då jag sov bort 3 timmar under tiden Alissa var på dagis. Förstår inte hur man kan vara såhär konstant trött?!

Sedan finns det saker som tynger mig just nu, sånt som Jimmy anser vara en "världslig sak", men jag mår piss av att vi tex pyntar 1300:-/månaden för något vi inte har, dessutom kan vi inte göra ett skit åt det. Bilmarknaden är just nu helt DÖD!
Något annat är hur enormt stor jag känner mig just nu, jag har verkligen inga problem med att gå upp i vikt om man säger så...!!! Har snart inga kläder kvar som passar och vill bara SPY på allt svart. Svarta mamma-leggins och svart linne/tunika är det enda jag går runt i. Vill att dessa sista veckor går undan så att jag sedan kan börja träna och bli FIT inför sommaren 2012, det är mitt stora mål just nu.

Usch, vilket deppigt inlägg det blev. Men man kan inte alltid vara på topp serrö...

Måste även gratta Linda och Daniel som igår vid lunch klämde ut en jättesöt liten Hugo! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback