En trött vecka...

Usch vilken hemsk vecka! Det är verkligen en REPRIS på förra graviditetens 2 sista månader, konstant trött. Alissa har kommit in i någon ny rutin där hon vaknar vid 05.30, sover ingen middag på dagis utan är jättetrött vid 16 tiden och somnar då istället, sover ca 1½ timme och somnar senare på kvällen vid 21. Så här har det hållt på ett tag och det är ganska omöjligt att ändra på det, har ni några tips? Hennes humör svänger pga av detta och JAG ORKAR INTE!

Efter att jag lämnar henne på dagis vid 10 så är jag så trött att jag måste sova...minst 2 timmar! Som tur ska jag till MVC på måndag och får kolla mitt järn igen, misstänker att det sjunkt ganska rejält. Just nu känns det absolut inte roligt att vara ledig, jag får ändå inget vettigt gjort eftersom jag inte orkar utan bara vill sova hela tiden....som sagt, REPRIS! :(

Nu är klockan strax 2 och idag körde vi på en hemma-dag, jag orkade inte gå bort till dagis idag. Mår inte alls bra! Men efter några timmars vila nu så ska jag försöka ta mig ner till ICA och handla det som behövs till middagen. Min älskade Jimmy förtjänar riktig mat nu när han jobbar tidiga skiftet på Toyota och sedan åker direkt till Mechanum på kurs. Igår fick han stekt fläsk med löksås och kokt potatis. Idag blir det tacopaj med smarrig feta-sallad, mums! Mormor kommer hit och passar Alissa under tiden :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback