Inför hösten

Tyvärr blev det inga nya skor till Jimpa, han är helt enkelt för kräsen. Men kläder från GANT och skortor från TIGER hittade han, haha. Dock fick han inte köpa något, det var juh SKOR vi var ute efter! Den enda som gick hem med en shoppingpåse var Alissa, 2 st vita basic linnen och en dundersöt grå kofta med vit spets.

Idag körde vi på en hemma-dag, vi gick ut vid 10 tiden och började fixa inför hösten. Utemöbler, grill och diverse lekprylar åkte in i garaget. Plattorna blev rensade på ogräs och rabatten ifylld med täckbark. Jag och Alissa tog en sväng till Plantagen och köpte på oss lite ljung till krukan utanför ytterdörren och vita rosor till köksbordet. Nja, trotts att Jimpa fick stå för det mesta av arbetet är jag väldigt nöjd med vad som blev gjort, fint blev det också. Under eftermiddagen åkte vi hem till mina päron och käkade 3 rätters. Det blev recept plockade från "halv åtta hos mig", mycket gott!


Jepp, det var våran helg det. Imorgon väntar vardagen för vissa, och "semester" för mig. Jag har börjat skissa på min lista som ska betas av, hihi.

Nu blir det soffan!


Kommentarer
Emma, Oliwers mamma

tråkigt med hösten, men skönt ändå o plocka o dona innan der blir för kallt o jäkligt.

hehe har du också en lista :)

2011-09-05   00:03:47    http://fantasiemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback