Limit

GOD MORGON/FÖRMIDDAG!
Idag vaknade jag av mig själv och hur ofta händer det?! När jag gick in till Alissa låg hon halv vaken och gosa med sin snutte. När hon väl vakna till liv var hon ledsen för att hon hade kissat på sig eftersom hon bara hade trosor och inte blöja. Då hade Jimpa bara lagt henne igår utan att ta på blöja, hur tänkte han där?! Jaja, det var såklart ingen fara men lite roligt att hon hade "dåligt samvete" pga av detta.

Nu är hon lämnad på dagis och jag har EGENTID, väntar samtidigt med spänning på att Linda som imorse åkte in till förlossningen ska få bebis snart, spännande!



På sin 2 årsdag fick Alissa ett presentkort på LIMIT. Vi valde att vänta lite med att handla eftersom det inte var långt kvar till höst kollektionen kom in. I måndags åkte jag och Jimpa dit och plockade ut massa fint bland hyllorna. Det blev det lila setet hon har på sig ovan och tröjorna nedan från märket Name it.
Våran tjej är såklart supernöjd med sina nya kläder och vi tackar hennes farfar och Marina för presenten!


Kommentarer
Marina

Vad fin Alissa blev i kläderna från Limit! Vi saknar er väldigt mycket! Puss o Kram Farfar Leif o Marina <3 <3 <3

2011-09-16   07:41:18  

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback