Nya kängor till Jimmy?

God morgon kära lördag och HELG!

Jag hade lite problem med att komma på saker som man kan göra nu när jag är ledig, men helt plötsligt finns det hur mycket som helst. Nu vet jag knappt var jag ska börja, haha. Ska skriva ner allt och lägga upp min lilla lista här framöver tänkte jag! ;)

Idag blir det iaf mys för hela slanten med lilla familjen. Ska försöka dra med Jimmy på en shoppingrunda då han behöver nya skor, hellst kängor (som han inte vill ha). Men man kan inte springa runt i gympadojjer hela vintern, och speciellt inte om man har en post som chef. Jag har spanat in mina favoriter på Scorett som jag tror hade passat Jimmy och hans enkla stil, men man vet juh aldrig...han kanske tycker dom här modellerna är råfula.


Kommentarer
Elin

Dom första var ju hur snygga som helst :D köp dom bara och tvinga på honom dem ;)

2011-09-03   19:28:37    http://ellielack.blogg.se/
Martina

Jag hade också satsat på de första...

2011-09-03   22:51:41  
Jimmy

Ni e inte kloka! Det e klart att NI tycker dom e snygga. Det är ju inte ni som behöver knalla omkring o se ut som cowboysare!

Tacka vet ja sneakers me raggsockar!

2011-09-06   23:37:02  

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback