Sista dagen...

Faktureringen är klar och nu ska jag strax skicka iväg mejlet till Sthlm och sedan ta mina steg mot bilen och lämna flygplatsen för ett tag. Det är nämligen min sista arbetsdag då jag fick semester nästa vecka. Förstår inte hur jag skulle klara av att jobba en hel vecka till faktiskt, börjar få riktigt ont nu i olika ställningar, ajaj. Usch, vad det kommer kännas tomt att inte jobba, men blir jag allt för rastlös så åker jag hit och våldgästar dom, haha. Och när man ändå har vägarna förbi kanske det blir lite besök hos Johanna som igår natt fick en liten son, en underbart söt KID. Åhh, när man få se färska bebisar så blir man juh bara så sugen på sin egen, jag vill juh träffa min skrutt därinne. Och den här gången känns det ännu mer spännande eftersom vi inte vet kön.

Nää, nu kör vi ett rejjs, sedan drar jag hem till min fina familj! ♥
Hej så länge...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback