Trist...

Då var plutten lämnad på dagis och här sitter jag med en stor kopp blåbärs-te. Om två timmar är det hemgång för Jimpa och då ska vi antagligen iväg till nya Stadiumplus på B-plan för att spana på lite vinterkläder. Vi har nämligen bestämt oss för att äntligen skaffa rejäla uteochlekaisnönkläder. Regnkläder och gummistövlar står oxå högt på listan, förstår verkligen inte att vi har prioriterat bort sånt?!

Annars ser den här trista höstdagen ganska lugn ut för oss. Har dåligt med aktiviteter inbokat och det känns trist när alla andra gravida inte direkt bor i närheten...what to do?!


Kommentarer
Hanna Z - Mamma till Elliot

Hej! Tack snälla för dom fina orden, jag blir så glad! :) Och självklart går det bra att du länkar!



Angående väskorna så verkar det isf vara olika från butik till butik, jag jobbar på Frölunda Torg och där finns alla väskorna jag la upp förutom den svarta i mitten på collaget (med lite dragkedjor och nån ficka på sidan).

2011-09-28   11:06:49    http://hannaz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback