Vecka 35

Min gravid-app på telefonen gick nyss in i vecka 35 och plötsligt fick jag en klump i halsen, det är verkligen nära nu. Snart får vi gosa bebis! Den här graviditeten har verkligen rusat fram och det beror främst på att man inte har varit så "besatt". Vi har haft Alissa att tänka på och det gör såklart att tiden går så mycket fortare. Känns som att det inte alls var längesedan jag jobbade kväll den 15 mars och fick mitt plus på jobbet.

 

Tjockisen ;)

85% avklarat
(238 av 280 dagar)
Kalendermånad 8
Trimester 3
42 dagar kvar till BF


Kommentarer
Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Åh vilken fin mage.

2011-09-28   11:35:46    http://hannafialotta.blogg.se/
Camilla - Vardagslycklig

Vilken fin mage, och vad kul att det börjar närma sig! Själv sitter jag alldeles på sluttampen nu och tiden går såå sakta, känns som veckan innan semestern på jobbet gånger 100 ;)

2011-09-28   17:20:14    http://vardagslycklig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback