Weekend

Så var det måndag och ny vecka...igen. Vi har haft en bra helg med massa gott, trevligt besök och shopping. Gårdagen var dock ingen hit för min del, jag var allmänt seg och sov bort dagen i omgångar. Jag kan få energi till att göra något men bara efter en kort stund tränger sig tröttheten på och jag måste lägga mig och vila. Känner mig fysiskt som en 80 åring :/

Alissa är på dagis i nuläget och jag har nyss haft besök av syster som har pratat av sig ang jobbet, alltid kul att få höra om vad som händer där borta. Nu blir det en tupplur innan vildingen ska hämtas och det är full rulle igen...


Från Newbie (favorit-märket) på Kappahl fick det bli en mysig pyjamas.


Jimpa kostade på sig nya byxor från BLÄCK på MQ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback