God morgon/förmiddag

Kl 07.36 stod Adrian i sin säng gapandes; "mamamama". Så det var bara för den här trötta mamman att kliva upp. Gjorde en välling till lilleman och smet sedan in och lade mig bredvid Alissa, myyys!
Än så länge har vi hunnit med frukost, sommarlovs-morgon på tv och vikt en korg med tvätt. Lille Adis har som vanligt utforskat vårat hem, kryper runt, ställer sig upp överallt, vandrar runt vardagsrums-bordet och har även börjat klättra i trappen (hittade honom på tredje trappsteget häromdagen). Så även om morgonen har varit lugn får man vara på sin vakt, konstant. Det som hörs mest här hemma ur min mun är, "nääääj adijan" ;-)
 
Nu sover han så sött och lisfis gör egna armband i köket (köpte ett set till henne på Ullared). Jag ska ta mig en till kopp kaffe och sedan försöka planera in något kul den här dagen.
 
Morsning!

Kommentarer
Annette

Ang danska vagnar så kostar de så mycket mer pengar än våra och för det mesta så har de ej råd med sitt vagnar så de har barnvagnen länge.
Sen har de inga barnbidrag utan de får välja mellan klädpaket med en massa saker eller en vagn och den vagnen ska hålla till alla barnen.
Men detta är bara vad jag hört från en tjej som e född i Danmark.

2012-08-02   12:00:50  

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback