Om 4 veckor!

Under frånvaron på drygt en vecka har vi; Lekt, badat, solat, grillat, myst, shoppat och grejat. Ja, massor av skoj händer just nu känner jag och jag ser ljust på livet. Idag om 4 veckor vaknar vi upp efter första natten i Turkiet, och jag längtar så det gör ont just nu. Värmen, sol & bad samt URFA kebab ska bli otroligt härligt. Men bäst av allt är nog att Jimmy är ledig (han har inte haft någon semester i sommar) och att vi får vara tillsammans hela familjen, det ser jag mest framemot!
 
En 1 årig lisfis i Turkiet 2010.

Kommentarer
Jimmy

Det skall bli helt UNDERBART :)

Svar: Javisst ska det. Våra barn kommer vara i himmelriket :-)
Jessica

2012-08-13   14:50:03  

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback