H&M

Efter floppen hos frissan så åkte vi och köpte födelsedagspresent till Emilia som fyllde 3 år tidigare i veckan. Imorgon är det nämligen dags för kalas hos bästa grannen och det har Alissa sett fram emot. Presenten fick Alissa själv välja och självklart blev det något hon själv gärna vill ha. Får nog säga att lissen gjorde ett bra val ;)

På H&M snokade jag runt bland REA varorna och hittade en tröja som Sarina tidigare har bloggat om, tyckte den var skitsnygg när hon visade upp den och nu när jag hittade den för 100:- fick den följa med hem. FYND!


Den ser nog lite bättre ut på när jag har gått ner i vikt, haha.

Kommentarer
Fan bus iphone

Du är urfin!!! Men jag kan förstå hur du känner och vad du vill med vikten....

Hur en själv mår är ändå viktigast!



Ktam

2012-01-14   07:45:56    http://....

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback