Loppis, fest och ny hårfön!

Igår gick vi upp tidigt, lämnade av barnen hos mina föräldrar redan vid 8 tiden på morgonen, sedan drog vi iväg på loppis med en fullpackad bil. Garaget här hemma är nu rensat på allt och igår blev vi alltså av med det sista. Vi sålde i 2 timmar (under rushen), sedan tröttnade vi och åkte till tippen med det vi hade kvar. Så GÖTT att bli av med allt.
På vägen hem svängde vi in på Media Markt. Min hårfön har nämligen sagt upp sig, den blåser bara kall-luft nu och jag kände att en ny hade passat fint. Speciellt eftersom jag ville platta håret till grillfesten vi skulle på senare. Men tyvärr var det ingen som föll mig i smaken och jag tänker beställa den HÄR istället. Jag torkade håret med min trasiga fön ändå, det gick bra men tog bara liiite längre tid. Festen som by the way var hur grym som helst var det Anna & Magnus som hade, fina grannar en gata bort. Det var mycket rosé, skratt och dans. Nästa fredag ska vi på`t igen ;-)
 
Innan avfärd...ähh avgång rättare sagt. Några meter bort och festen var igång. TACK för en trevlig kväll kära värdpar. Det var precis vad dessa småbarnsföräldrarna behövde! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback