Delmål

Jippi! Mitt första delmål är snart avklarat. Jag som aldrig trodde att det var möjligt, skulle JAG kunna gå ner i vikt?! Efter mina två graviditeter har det verkligen känts som en omöjlighet. Men nu har jag faktiskt bevisat det för mig själv, jag kan om jag bara vill.


Jag har 2½ kg kvar innan mitt delmål är nått och då tänkte jag unna mig nya skor. Jag har mina vita converse som jag fullkomligt ÄLSKAR, men hade gärna lagt till ett par Palladium i samlingen. Vill ha ett par i svart men hade absolut inte tackat nej till ett par ljusrosa såhär i sommartider.

Minns ni Palladium förresten? Jag gick nog i låg/mellan-stadiet när dessa var poppis. Fast då skulle man ha den låga modellen. Jag ägde 2 par men minns ej färg.
När jag var på Frölunda Torg senast såg jag att dom även fanns i barnmodell och man kanske skulle satts på ett par till Alissa oxå, för att matcha ;-)


Kommentarer
EmmA

Japp det minns jag.
Gick i7:an.
Min kompis ulle hade svarta sulor ocj blått tyg. Jag fick ett par gula. Sen ett par gröna med svart sula.
Fasen att man slet ut dem så;)

2012-06-28   00:19:54    http://www.fantasiemma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback