Cresent Diva & Sebra

En ny vagn beställd och igår kom Jimmy hem med den efter jobbet. Jag slog till och köpte den på Jollyroom, där jag förövrigt köper det mesta till barnen nu för tiden. Det bästa är att Jimmy jobbar i lokalen bredvid och enkelt kan hämta upp det jag klickar hem.
Tanken med en ny vagn är att jag inte är så sugen på att vända Adrian framåt när han är så liten. Han växer så det knakar och snart är det dax för sittdelen. Älskar våran Urban Jungle, men nu ska den få vila tills han är stor nog att sitta framåt. Har funderat länge kring det här eftersom jag känner en del andra med samma "problem", men som har valt att vända med en gång. Jag vill men vågar inte riktigt, kalla mig fjollig. Med våran nya racer så ska min lille kille få titta på mamma när vi är bland mycket folk (jag är ofta i stan, allum. m.m). Då känns det bäst såhär. Annars är det faktiskt himla trevligt med en ny vagn ;-)


På Baby & Barn mässan köpte jag byggklossar 1-10 från Jabadabado som Alissa ÄLSKAR! Men jag köpte dom till Adrian och det står jag fast vid, Alissa fick annat skoj. Eftersom hon nu ofta är inne i Adrians rum och leker/bygger med klossarna kunde jag inte motstå dom nya klossarna från Sebra, visst är dom fina?! Har en glad tjej här hemma med EGNA klossar :-)
Vagnen är av modell Cresent Diva, svart såklart. Liggdelen åkte på och får användas ett litet tag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback