Dröm blir till verklighet!

Hej i vårsolen! Visst är det helt UNDERBART väder ute?! Nu är vi inne en sund så kidsen får vila men sedan går vi nog ut igen. Sol sol sol, me like! Att det börjar gå mot ljusare tider gör att humöret blir bättre och att man också får energi till att göra saker. En grej som jag har funderat på väldigt länge ska (enligt mitt nyårslöfte) bli verklighet innan det här året är slut. Jag kommer alltså snart få leva i min dröm! Just nu går planerna på högvarv, detta ska verkligen bli sååå kul. TACK till Anna som på juldagen 2011 kom med det här förslaget som jag nu (med godkänt av Jimmy) kommer att genomföra.

FOTO 

Kommentarer
Johanna (Liv och Kids mamma)

Nu blev jag as nyfiken.... Du måste berätta!!! Låter iaf as roligt!!!! Kram på er

2012-03-14   20:05:27  
Emma, mamma till Oliwer & Moa

en fotostudio i garaget???

2012-03-14   23:22:07    http://fantasiemma.blogg.se/
✫Familjen Bus✫

Ska du starta eget??? :) Skoj!



2012-03-15   21:09:55    http://familjen-bus.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback