Uppdatering...

Pågrund av frånvaro här inne så kommer en liten uppdatering från dom senaste dagarna...

I fredags kom Jmmy hem, och han var efterlängtad kan jag säga. Det var lite småjobbiga dagar ensam med två barn. Tillslut flydde jag hem till mamma där vi blev ompysslade. Jag är glad att han åkte, det var ju som sagt en resa han har drömt om och som jag förstår det har både Jimpa och Paul haft en bra vistelse i Skottland. 

Hela lördagen fixade vi här hemma och i söndags åkte jag och Alissa med Jenny och Wincent till Liseberg. Helt ok vecka med ett roligt avslut. Kan även tillägga att jag och lissen vann stjärnvist med dumle precis innan vi åkte hem ;-)

Den här veckan började som den förra slutade, med sol! Så härligt när man kan öppna upp fönster och dörrar utan att det drar kallt, tvätten har hängt ute och Alissa tog faktiskt igår sitt första utomhus-bad i sin balja. Nu får vi hålla tummarna att det här fina vädret håller i sig.
Jimmy började på sitt nya jobb, ca 5 min härifrån. Ett företag som heter MSX International. När Jimmy beskriver hur stället ser ut, villkor och vad han har tillgång till kan man inte bli annat än avis. Jag är otroligt glad för hans skull och stolt över att ha en man som vågar ta nya utmaningar hela tiden. 

Förövrigt så ska jag vika lite tvätt, dra ett varv med dammsugaren och vädra våra täcken idag. Imorgon kommer vårat trädgårds-bord som vi har beställt. När det väl är hemma och monterat åker vi nog iväg och köper stolar. Våran altan ser lite tom ut just nu så jag längtar verkligen tills att allt är på plats.


Jag handlar DESIGN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback