Dan före dan före dopparedan!

SHIT! Typ 3 veckor sen jag skrev. Blogga kanske inte var min grej :-/ eller så har jag bara varit väldigt upptagen.

Så var det måndag och 2 dagar kvar tills jag går in i vecka 18 och julafton. Jag å Jimpa ska bara vara hemma, har flängt runt som en vante varje år för att kunna träffa alla men bestämde oss för att bara softa och ta det lungt för en gångs skull. Svärmor och co kommer på morgonen och äter julfrukost med lite tomtegröt och vörtbröd och senare på kvällen kommer mina föräldrar förbi en sväng. Då får alltså jag å J massa tid för oss själva med kalle anka, julmat och julklppsöppning =) Kommer bli såååå mysigt.

Ciao!

 Jess ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback