Ajajaj...

Jag börjar bli ganska nervös nu! Det är ju som sagt några veckor kvar, men så säger det bara POFF och så är det dags! Jag vågar inte föda! Så fort jag ser en förlossning på "sjukhuset" på tv3 så börjar jag gråta. Kommer jag verkligen fixa det här?! Jag vill inte riktigt "läsa på" heller utan helst bara ta det som det kommer...!! Hur förbereder man sig egentligen?! HUR ont gör det???? Det är nog smärtan som skrämmer mest...

Nu tar vi nya tag!

Nu kommar mamma snart ner med lite plastmöbler, vi har ju inga utemöbler på våran NYA FINA altan. Ikväll kommer nämligen Jimpas jobbarkompisar över för att inviga den med lite birra och grillning och det är ju dumt om man inte har något att sitta på...haha!
Men ska försöka köpa någon snygg grupp när skattepengarna trillar in =)

Dags att bädda sängen!

Tjing så länge!



Kommentarer
martina

Ta de bara lugnt de kommer att gå jätte bra, klart de gör ont men inget man inte klarar av med hjälp av bm på förlossningen och stöd av sin sambo. De finns ju ändå inget du ska göra ut ska hon =) efteråt kommer du bara tycka de va en underbar uplevelse som du vill göra om, så är de för de flesta jag har pratat med. kram

2009-04-18   09:10:19  
Jessica

Det roliga är att jag VET att du har rätt Martina. Önskar bara det var över nu...buhu!

2009-04-18   10:30:23    http://kackisen.blogg.se/
Emma

Ja utemöbler är bra att ha om man ska sitta ;) Men man kan stå också... skratt!!!

Va fin altanen blev!!! Visst känns det bra med stor altan?? Jag njuter nu när värmen kommer...



Till din fråga: Han har börjat lite smått med smakportioner. Han gillar det, så nån gång per dag får han smaka... hihi!! är sååå sött!!



Förlossningen kommer gå kanon för dig! Jag läste inte nåt innan, för man kan inte läsa sig till nåt eftersom alla är olika. Finns ingen förlossning som är den andra lik ju. Du måste uppdatera mer med foton o så nu, så man hänger med ;)

kramar

2009-04-18   10:37:07    http://fantasiemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback