Öppna Förskolan

Yes, idag var det dags. Öppna förskolan slog upp portarna och vi var självklart på plats. Första gången för mig och Carloline. Det var mycke mysigare än jag hade föreställt mig. Vi var med på samlingen och sjung, tråkigt att man inte kan texten bara...fick nynna lite istället. Gjorde även gipsavgjutning av fossing och hand på lissen. Perfekt julklapp ;)

Nu framåt kvällen har jag och Jimpa käkat tacos *mums* Och för en liten stund sedan knackade det på dörren, utanför stog Marcus (förra ägaren av huset) Han hade med sig en liten present till Alissa, gulligt =)



Alissa 

Kommentarer
Emma, Oliwers mamma

Tur du gillade Öppna... hihi

Så söt present!!!

Tacos... blev inte alls avis ;)

2009-08-27   20:31:23    http://fantasiemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback