Baby weight

Det blev allt en promenad idag, en lång sådan. Riktigt skönt var det också. Tyckte vi hade ett ganska bra tempo men blev ändå förbigångna av en annan barnvagn. Den mamman hade musik i öronen och flåsade hysteriskt...hon var ute och brände fett. Något som jag också borde göra. Har fortfarande 10kg kvar innan jag är nere i min normala vikt. Tänka sig att jag gick upp ca 25kg på bara några månader :-/ Dom första 15 ramla av ganska fort men resterande 10 har ättsat sig fast. Känns som att dom aldrig kommer försvinna. Har ett par mjukisbyxor och lite leggins som jag använder. Mina "vanliga" byxor och jeans är jättejätte små. Ska börja med att ge mig ut på en promenad varje dag så får vi se om det hjälper...

Nu ska jag krama kudden!



Kommentarer
Emma, Oliwers mamma

Bara du kommer igång med promenad o så så försvinner de 10 kilona lätt.

2009-08-19   23:13:16    http://fantasiemma.blogg.se/
Anna - Gravid & Hundtokig

Ojoj, så lättad jag blir över att bara ha gått upp ca 6 kg och har just nu 41 dagar kvar till BF.

Blir så fascinerad över att vissa av oss går upp massor, och en del pyttelite!



Så otroligt fin eran prinsessa är föresten!

Nu ska jag läsa vidare :)



Krams!

2009-08-24   14:48:08    http://egopix.blogg.se/firsttimeuser/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback