090823

Idag var det åter igen dags för lite kalas. Puppin fyller 28 imorgon men firades idag. Jag ska lära Alissa att kalla Paul för puppin när hon börjar prata...han kommer döda mig, haha ;) Det var iaf väldans trevligt.
När vi kom hem fick lillpluttan bada lite, hon älskar verkligen det. Jag drog upp videokameran och filma. Vi köpte en dagarna innan hon föddes men den har mest legat och dammat. Det är bara systemkameran som följer med överallt. Ska försöka ändra på det. Man får allt passa på att filma mycket nu när hon är liten, det kommer hon uppskatta sedan när hon blir äldre. Jag själv tycker iaf att det är jättekul och titta på mina gamla filmer.
Efter badet blev det lite mat för lissen och sedan bumms i säng. Hon somna som en stock. Då kom tessan över en sväng. Jimmy åkte in till stan och letade reda på vart Viktoriagatan 19 ligger. Han börjar nämligen med Mixed Martial Arts (MMA) imorgon. Första träning =) Han är allt lite nervös här hemma nu *hihi*


♥ Min prinsessa ♥




Tessan...



Försökte hitta ett kort på födelsedagsbarnet, men så hittade jag detta från 061229
Så fina! Snart blir dom Man och Hustru ♥

Alissa 

Kommentarer
Emma, Oliwers mamma

Bara o komma förbi. Knacka istället för o ringa ifall Oliwer sover.

Håller med dig o videokameran. Den e mindre än systemkameran men åker ändå inte med....hehe

2009-08-23   23:14:00    http://fantasiemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback