Bara vi...

Igår började gubben min jobba efter 6 veckors semester, han har alltså vart ledig sen Alissa föddes. Men första ensamma dagen, bara jag och lillpluttan gick jättebra, även denna dag har börjat väldigt bra. Man klarar mer än man tror. Men kan tänka mig att det är jobbigare för Jimpa som får vara utan sin lilla flicka på dagarna nu.

Nu sitter vi här hemma, fortfarande i pyjamas och bara myser. Det regnar ute så nån promenix blir det icke. Skulle behöva städa, tvätta och renbädda men sånt kan bara göras när lillan sover. Lite svårt annars. Eller så placerar man babysittern framför Horton ;) Färgglada barnfilmer brukar göra susen.






Alissa 

Kommentarer
Emma, Oliwers mamma

hihi... va fina kort!!!

Disneychannel e grymt också... hihi

2009-08-12   00:10:58    http://fantasiemma.blogg.se/
Therese - Mamam till Tim

Hej vännen..

Åå härligt att allt gör bra för er

låter helt underbart å att ni har kommit in i det med. Fast de har tagit sin tid.

Alissa är såå söt man vill bara pussa å kram henne hela tiden. =)

Jaa de tycker jag också att vi kan ta å ses

ja kan nästa vecka. =)

Du fick mitt nummer men ja aldrig ditt du kan väl ringa så bestämmer vi dag på telefonen..

kram på er!

2009-08-12   13:43:40    http://cutetess.blogg.se/
Emma, Oliwers mamma

Du vet att du får komma hit o hälsa på nån dag... hihi

2009-08-12   17:34:14    http://fantasiemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback