Ikea...IGEN!

Igår var jag, mamma och lissen en sväng på Ikea. Det märks juh att det var lönehelg, sååå knökat med folk. Jag får panik på sånt, så jag fick inte kollat på allt jag ville. Funderar därför på att kanske åka dit idag igen. Köpte iaf en liten låda till Jimmys strumpor, så jag kan skilja av hans vita och svarta. Dom lådorna passade väldigt bra i både våran och Alissas byrå. Så lite mer lådor hade inte skadat.
Satt på lissen mysiga matta i hennes rum igår kväll, säkert över en timme och fundera på vad man kan göra här hemma. Jimpas "garderob-rum" t.e.x! (han har ett litet rum som ska föreställa ett förråd på undervåningen med sin garderob i), och det är det ända som finns där inne. Lite tråkigt. Jag ska lägga upp kort lite senare idag på det.
Man kanske skulle anlita en inredare som kan fixa till något snyggt...jag är helt torr på ideér!



 Visst är den rosa vattenkannan söt?!
Har en i svart oxå, 9 spänn liksom...som hittat!

LACK Sidobord
Ett vitt LACK bord kanske skulle passa under våran trapp, det är helt tomt där.
Jag har ingen aning om vad man kan hitta på heller, som sagt...helt torr!
Men man kan ju testa hur det ser ut...
Får hoppas på att det har kommit in fler idag, igår lyste dom med sin frånvaro :(

Nu somnade lisenfisen här, då ska jag passa på och klä på mig!
Tjing så länge!


Kommentarer
Emma, Oliwers mamma

de lådorna e grymma!!! Oliwer har såna till sina kläder. Lackbord blir ju fint ju!! Billigt me nu såg jag i nya katalogen.

IKEA på en lönehelg e sjukt dumt, men ack jag har gjort samma misstag o fått panik... skratt

och vi som bor så nära. varför åker vi inte dit när inte alla andra e där???hehe

2009-08-31   13:54:08    http://fantasiemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback