Alissas önskelista!

Det är en hel del som har frågat oss vad Alissa önskar sig i julklapp, och häromdagen bad Jimmy mig lägga upp hennes önskelista här.

Det är jättebra att ni frågar och inte bara köper. Rådfråga helst oss innan ni köper presenter till Alissa, det finns faktiskt saker VI inte vill att hon ska ha. Sedan får ni tycka och säga vad ni vill om det, men det är VÅRAN dotter och det är VI som bestämmer!
Nu låter det nästan som att man inte får köpa vad man vill till Alissa, men självklart får man det...kolla bara med oss innan. Vill inte att folk lägger pengar på saker som inte kommer användas!

Jag börjar med att skriva saker som hon absolut INTE vill ha, och det är...
GOSEDJUR (Precis som i Oliwers lista)
Hon äger en hel låda full med sådanna nämligen.

Inredning till barnrummet
Det hon har på hyllor, väggar och på golvet i dagsläget räcker alldeles utmärkt.

Kläder
Hon har fått väldigt mycket kläder enda sedan hon föddes och det är väl kanske inte alltid man får kläder som vi vill sätta på henne, jag tror alla håller med mig där. Alla har vi olika smak! Jag säger inte att vi har fått några fula kläder, hon har självklart använt ALLT hon har fått. Men jag och Jimmy hade gärna också velat köpa kläder till Alissa eftersom vi inte har kunnat göra det än. Jag lägger upp kort på saker vi vill ha till henne, allt annat NEJ TACK!

Detta önskar sig Alissa i julklapp...

LUDDE fårskinn
Vit fårskinnsmatta, finns på IKEA.
Perfekt att ha i vagnen, på golvet när hon leker med sina leksaker eller varför inte att mysa med i sitt prinsesstält.

BELLINO tygbok
Bellino tygbok, finns på BR.
   
Fisher-Price, Skratt- och lärvalpen, J0283
Fisher Price skratt och lärvalp.
OBS, den är RESERVERAD!

Hello Kitty Sanrio, Hello Kitty, Lära-gå-vagn
Hello Kitty gåvagn
OBS, den är RESERVERAD!


Hello Kitty plocklåda
OBS, den är RESERVERAD!

AW09 Nova Star purple star blanket
NOVA STAR lila filt, finns på FreshMilk.se
Klänning - 100% Bomull
Klänning i str 74, finns på Lindex.

Set, Organic cotton - 100% Bomull
Rosa set i str 74, finns på Lindex.
OBS, den är RESERVERAD!

Leggings - 100% Bomull
Rosa leggins i str 74, finns på Lindex.

2-pack sockor - 70% Bomull,27% Polyamid,3% Elastan
Söta små strumpor i str 19-21
Finns på Lindex & KappAhl t.ex.


Randiga strumpbyxor i str 74/80, finns på Polarn o. Pyret

SF, Pippi Långstrump på de sju haven, DVD, SF-534186SF, På rymmen med Pippi Långstrump. DVD, SF-534184
Pippi långstrump
På de sju haven och På rymmen
OBS, dessa är RESERVERADE!


Vit barnstol "Milla", finns på MIO
Passar bra till Alissas lilla bord med sin nya theservis på.

Meddela mig OM du har köpt något på listan så uppdaterar jag så att inte flera köper likadan.

 

Kommentarer
Emma, Oliwers mamma

fasen va grymt du skrivit.

Det ska jag härma faktiskt ;)

2009-12-07   20:31:56    http://fantasiemma.blogg.se/
elin

vi kommer att köpa något annat :) men ni får inte veta vad, hoppas inte att det gör något kram

2009-12-10   19:37:24    http://ellielack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback