God dag!

Nu närmar sig julen med stormsteg och jag som trodde att jag hade koll på läget börjar få lite smått panik. Hur ska jag hinna med allt?! Jag har dom svåra julklapparna kvar att köpa och har fortfarande inte bakat lussebullar än...det är juh lucia redan på söndag, HJÄLP! Vi har inte satt upp ljusslingan på balkongen och julskivan har jag ännu inte plockat fram, fy skäms på mig!

Idag gick jag och Alissa upp tidigt och åkte upp till Landvetter, jag råkade nämligen få med mig arbetstelefonen hem inatt, inte bra! Men nu är den tillbaka på rätt plats. Annars har vi mest myst idag och jag har satt lite prislappar på lite saker som ska säljas på loppisen. Lite senare ska jag iväg och köra ett spinningpass och ikväll bänkar jag mig framför sista avsnittet av Mammas Pojkar.

Spanade igenom lite gamla kort...


Såhär såg lilla magen ut för ett år sedan, jag tyckte att jag var bamsetjock.
Och ett år senare är lilla tjejen närmare halvåret, ofattbart!


Kommentarer
Emma, Oliwers mamma

men va fasen gör du kvinna...

du kan ju inte missa finalen

2009-12-12   19:58:32    http://fantasiemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback